برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

اسپرینکلر برج خنک کننده

اسپرینکلر برج خنک کننده مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید  میشود . اسپرینکلر برج خنک کننده قطعه ای  که در برج خنک کننده مخروطی تولید میشود. این گروه فنی مهندسی دارای نشان استاندارد و گارانتی دارا است. اسپرینکلر برج خنک کننده در متریال مختلفی تولید و روانه بازار میشود. این متریال شامل  برنجی و آلومینیوم و وپلاستیک فشار است.  اسپرینگلر کولینگ تاور گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا دارای سه قطعه که از اتصال این سه قطعه عملیات خنک کاری در برج خنک کننده مخروطی صورت میگیرد. این سه قسمت شامل قسمت ثابت  اسپرینکلر . قسمت متحرک آن که در وسط این قطعه قرار دارد. و روکش شفت که در بالای این قطعه قرار دارد. 

 آب پخش کننده برج خنک کننده قسمت ثابت آن در پایین قرار گرفته این قطعه توسط یک شفت که در وسط  اسپرینکلر آلومینیوم  وجود دارد و توسط پیچ و مهره با قسمت پایین وصل میشود ودر قسمت بالای آن روکش شفت قرار گرفته که این روکش درای یک روکش است که از داخل پلاستیک بوده و روکش بیرونی آن آلومینیوم است. 

نحوه کار گردن اسپرینکلر برج خنک کننده ؟ 

اسپرینکلر برج خنک کننده در برج مدرو مورد استفاده قرار میگیرد. اسپرینکلر برج خنک کننده از قسمت  پایین آن لوله ورودی آب وصل میشود  و لوله بعد از نصب توسط نوار تفلول عایق کاری شده ان تا از حدر رفت آب جلوگیری شود. در قسمت وسط آن خروجی کولینگ تاور قرار گرفته است  که لوله خروجی به آنها وصل شده است لوله خروجی توسط نوار تفلون عایق کاری شده وچسب عایق بندی بر روی آنها ریخته میشود و بعد از محکم کردن آن را توسط  پیج و مهره محک کاری میشود تا تحت فشار آب ورودی لوله از جایی خود حرکت  نکنند. 

نحوه حرکت اسپرینکلر برج خنک کننده؟ 

آب ورودی توسط لوله وروردی وارد قسمت متحرک آب پخش کننده میشود. آب ورودی ازطریق لوله خروجی که در اطراف قسمت وسط این قطعه قرار دارند خارج میشود . لوله خروجی آب دارای سوراخ هایی هست که شیب مشخصی است . سوراخ قرار گیری روی لوله خروجی از ابتدای لوله دارای سوراخ هایی ریز تری است و هر چی به انتهای لوله می رسیم  سوراخ موجود بر روی لوله بزرگ تر میشود . علت انجام این عمل به خاطر این است که آب خارج شده از لوله خروجی تا اخر برسد و جریان هوا آب را تا اخر لوله ادامه دهد. 

متریال مورد استفاده در کولینگ تاور به چند مورد متریال مختلف تقسیم بندی میشود.متریال مورد استفاده در اسپرینکلر برج خنک کننده گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا شامل متریال برنجی . آلومینیوم. پلی آتیلن تولید و مورد استفاده قرار گرفته میشود.

مزیت متریال اسپیرنکلر برنجی برج خنک کننده گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا :

آب پخش کن برج خنک کننده برنجی یکی  از قدیمی ترین متریال و بهترین متریال در گروه تولیدات گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا است.

اسپرینکلر برنجی در قالب مادر و پایه ریخته میشود. و بعد از خروج از گوره توسط دستگاه ها تراشکاری قسمت مازاد این قطعه گرفته میشود. از مزایای اسپرینکلر برنجی میتوان مقاومت و طول عمر بالای و هیچ گونه رسوبی در این گونه متر یال جذب نمی شود. از نظر هزینه بسیار مقروم به صرفه است به دلیل آن با خرید آن تا چند سال نیازی به خرید دوباره اسپرینکلر نیازی نیست. متریال برنجی بسیار کم صدا یا می توان گفت بی صدا است  .دارای کارکرد و طول عمر عالی و بالا است.اسپرینکر برنجی برج خنک کننده درسیستم های تهویه مطبوع و کارخانجات صنعتی  و مجموعه بزرگ و دولتی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع متریال در براب هرگونه رسوب پذیری بسیار مقاوم بوده است .آب گردان برنجی در برابر خوردگی و پوسیده شدن در برابر قطرات آب موجود مقاومت است و هیچ رسوبی را نمیگیرد. طول عمر اسپرینکلر برنجی بسیار بالا بوده است و هزینه جانبی مشتری برای تعمیر یا تعویض این قطعه کاهش میدهد. 

مزیت  متریال اسپرینکلر آلومینیوم برج خنک کننده گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا:

متریال آلومینیوم پر کار بردترین متریال در اسپرینکلر است.نحوه ساخت اسپرینکلر آلومنیوم به این صورت است که متریال آلومینیوم را درون قالب پایه یا همان مادر ریخته و در کوره تحت دما قرار میدهند و پس از خروج از کوره توسط دستگاه تراشکاری  صنعتی قسمت مازاد اسپرینکلر  گرفته شده و رنگ کوره ای بر رویش پاشیده میشود. اسپرینکلر آلومنیوم برج خنک کننده به خاطر متریال که دارد و این متریال دارای سختی خوب در برابر خوردگی و رسوب پذیری است . آبگردان آلومنیوم جزء پر فروش ترین متریال در گروه اسپرینکلر گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا است .اسپرینکلر کولینگ تاور آلومینیوم آب را به صورت معینی توزیع و پخش میکند . اسپرینکلر کولینگ تاور بسیار سبک بوده است .این متریال فشار کاری و باری کولینگ تاور را کاهش میدهد در نتیجه انرژی کمتری را برای عملیات خنک کاری نیاز دارد. این متریال بسیار مقروم به صرفه بوده است و از نظر اقتصادی برای مجموعه که کولینگ تاور مخروطی خرید و مورد استفاده قرار میدهند ومناسب میباشد. عملیات نصب و تعمیر این نوع از اسپرینکلر بسیار آسان و میباشدو دارای عمر بالایی است.