برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

هدر آب پخش کن برج خنک کننده02126145899

هد آب پخش کن برج خنک کننده در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا  توسط مهندسان فنی و تخصصی این گروه طراحی و تولید می گردد. این قطعه در برج خنک کننده مخروطی مورد کاربرد قرار می گیرد . متریال موجود در تولید هد آب پخش کن برج خنک کننده شامل متریال آلومینیوم . برنجی   بوده است که متریال آلومینیوم کاربرد بالاتر و بیشتری در تولید در اسپرینکلر دارد.

 شکل هد آب پخش کن برج خنک کننده به صورت یک استوانه تولید می شود. استایل هد اسپرینکلر به صورت 3 قطعه از هم جدا بوده که به وسیله یک لوله شفت و پیج و مهره به یکدیگر متصل می شوند. قسمت اصلی و ثابت آن در زیر قطعه قرار دارد که لوله وروی آب به آن متصل می شود . قسمت متحرک آن در قسمت وسط بوده که به وسیله یک شفت مرکزی به قسمت اصلی متصل شده است. و لوله خروجی به قسمت متحرک متصل می شود.

نحوه کار کردن هدآب پخش کن برج خنک کننده

نحوه کارکردن هد آب پخش کن برج خنک کننده به این صورت که آب به وسیله لوله ورودی وارد اسپرینکلر شده و در قسمت متحرک با حرکت دورانی خود آن را خنک کرده و برروی پکینگ مدیا می باشد و عملیات خنک کاری انجام می گیرد. برای استحکام هد آب پخش کن برج خنک کننده لوله ورودی و خروجی با چشم مخصوص عایق بندی شده و پیچ و مهره می شود تا از هدر رفت آب جلوگیری شود

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد