برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

پکینگ زنبوری برج خنک کننده 02126145899

پکینگ لانه زنبوری عضو اصلی کولینگ تاور به شمار می‌رود. پر کن زنبوری در انواع برج خنک کننده  مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتخاب پکینگ فیلمی برج خنک کننده  به ابعاد دستگاه باید توجه کرد چراکه در محاسبه تعداد مورد نیاز اشتباهی صورت نگیرد. پر کن به صورت مربع ، مستطیل و حتی گرد برشکاری می‌شود.هدف پکینگ لانه زنبوری برج خنک کننده در کولینگ تاور افزایش سطح  تماس سیال و هوا و سرعت بخشیدن در عملیات خنک کاری است. آب وارد شده قطعا گرم بوده  و در هنگام برخورد به لایه‌های مختلف از گرمای آن کاسته می شود. نصب اصولی می‌تواند در افزایش طول عمر دستگاه و همچین تسهیل در کارایی و خنک کاری دستگاه داشته باشد.

انواع جنس پکینگ لانه زنبوری

پر کن زنبوری درانواع متفاوتی از مصالح تولید می‌شود لیکن دو دسته  این مواد در تولید جزء پر مصرف تر بوده است. پکینگ لانه زنبوری در ماده PVC  یاPP  ساخته می‌شود هر کدام از آنها دارای مزایای شاخص و بارزی می‌باشند.  بهتر است قبل از نصب واجرا سطح نصب قطعه  شسته و پاکیزه شود تا هیچ الودگی وجود نداشته باشد. محاسبات در انتخاب نوع پکینگ لانه زنبوری توسط مهندسان مکانیک انجام بگیرد تا سایز و اندازه مناسب دستگاه تولید شود.رعایت اصول در نصب و میزان و زمان پاشش آب و فاصله قرار گیری تا پروانه میتواند تاثیر مستقیمی برکارایی و راندمان محصول داشته باشد. ساخت اسن محصول به صورت توده ای مستحکم و یکپارچه بوده است.  نداشتن محسابه و انتخاب نادرست متریال می‌تواند باعث کاهش عمر و در قبال آن کاهش راندمان دستگاه ‌و نیاز به تعویض قطعه در فواصل زمانی منجرب می‌شود.

تشریح  متریال پکینگ PP.PVC

 درانتخاب  ماده پکینگ لانه زنبوری باید به نکاتی توجه کرد که شامل : میزان سختی سیال در گردش کولینگ تاور. میزان درجه گرمایی آب وارد شده به پکینگ . راندمان حرارتی. قابلیت یا عدم قابلیت شستشو با اسید مخصوص.

(PP) بسیار مقاوت بوده و دارای عمر مفید بالایی ،  به هیچ عنوان رسوب نمی‌گیرد،  تحمل دمالا حداقل (90) درجه، بسیار سبک و قابل انعطاف است. مهم ترین مزیت آن  قابلیت اسید شویی در دما بالا دارد ، دفرمه نمی‌شود و تمام جزم که در فصول زمانی در داخل قطعه بسته شده به راحتی کنده و از بین می رود.

(PVC) مقاومت خوبی دارد. عمر مفید نسبتا بالایی دارد.دچار رسوب گرفتگی می شود، تحمل دمای حداکثر(60)درجه ، وزن سبک دارد. قابلیت اسید شویی را ندارد و دفرمه می شود. در دمای بالا (مناطق جنوب)  میتوان از استفاده کرد.

انتخاب پکینگ لانه زنبوری؟

پکینگ لانه زنبوری دارای  مزایای متفاوتی می باشد که رعایت اصول می‌تواند در کارایی  تاثیرگذاشته و باعث افزایش کارایی دستگاه گردد. پکینگ فیلمی برج خنک کننده بهتر است با اصول مکانیکی تولید شود، براساس سطح مفید در واحد حجم پکینگ در دو مدل منظم و نامنظم تولید می‌شود. ایتم زیر در انتخاب این قطعه بسیار مهم و با اهمیت است که شامل 1.کیفیت آب: از نظر سختی و موارد موجود در آب باید  بررسی شود و میزان الیاژ موجود در آب شناخته شود.تحمل دمای و دفرمه نشدن: در این گزینه بهتر است از متریال قابل شستشو با اسید مخصوص در دمای بالا را دارد استفاده شود .این ایتم به آب ورودی به دستگاه بستگی دارد.

نوع صنعت : در چه بخشی از صنایع می‌خواهد مورد استفاده قرار گیرد شرکت کوچک (آپارتمان مسکونی. مجموع تجاری .اداری) یا در صنعت بزرگ   (نیروگاها . پتروشیمی. چیلر ها . کارخانجات ذوب آهن) 4.درجه مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی: این ایتم به مصالح مورد استفاده در ساخت این قطعه بر می‌گردد .

دسته بندی پکینگ لانه زنبوری از نظر گام؟

پکینگ لانه زنبوری در از نظر کارایی و مصرف به چند گام مختلف تقسیم می شوند ,ابعاد و شکل برج خنک کاری در انتخاب نوع وگام بسیار حائز اهمیت است. پکینگ مدیا می‌تواند در برج مخروطی برشکاری می‌شود وبه صورت ذوزنقه ای مورد استفاده قرار بگیرد. حجم و شدت پاشش سیال و مقاوت می‌تواند در ایتم انتخاب گام تاثیر گذار باشد. این کالا در انواع سایز از 12 تا 27 اینچ در این گروه صنعتی  با دانش روز دنیا زیر نظر مهندسان و طراحان تخصصی این گروه تولید می‌شود.لازم به ذکر است نصب اصولی  قطعه می‌تواند تاثیر مهم و مستمری در طول عمر و کاهش هزینه مازاد تعمیر و تعویض پکینگ لانه زنبوری دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد