برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

فن آلومینیوم برج خنک کننده02126145899

فن آلومینیوم برج خنک کننده یکی دیگر از قطعات تولیدی توسط گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا می باشد . کلیه تولیدات این مرکز توسط مهندسان فنی و تخصصی طراحی و اجرا می شود. متریال آلومینیوم دارای مزایای بالا و شاخصی است که این متریال را جزء متریال خاص در تهیه و تولید قطعات برج خنک کننده کرده است. 

جنس آلومینیوم در فن آلومینیوم کولینگ تارو دارای مزایای خاص و شاخصی که شامل استحکام بالای کاری . وزن سبک  و دوام بالای کاری می باشد. از دیگر مزایای شاخص این متریال این است که در برابر رطوبت موجود در محیط زنگ نمی زند و شکل خود را از دست نمی دهد. 

قسمت اصلی ومرکزی فن آلومینیوم برج خنک کننده از  متریال چدن می باشد و شفت مورد استفاده در این فن از متریال گالوانیزه بوه تا عمر مفید آن را چند برابر افزایش دهد. جنس پره از متریال آلومینوم می باشد. 

مزایای فن آلومینیوم برج خنک کننده

متریال آلومینیوم مورد در تولید فن  پلی آمید برج خنک کننده  دارای مزایایی  می باشد که شامل بسیار نرم و قابل انعطاف بوده است . عمر مفید متریال بسیار بالا است. فشار وارد شده به دستگاه بسیار کاهش پیدا می کند. سر و صدا تولیدی این متریال بسار پایین بوده است. راندمان بالا کاری و هوادهی بسیار خوبی را دارد. انرژی مصرفی توسط این متریال بسیار پایین بوده و برای مشتری به صرفه بوده است

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد