برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

پکینگ زنبوری برج خنک کننده 02126145899

پکینگ لانه زنبوری عضو اصلی کولینگ تاور به شمار می‌رود. پر کن زنبوری در انواع برج خنک کننده  مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتخاب پکینگ فیلمی برج خنک کننده  به ابعاد دستگاه باید توجه کرد چراکه در محاسبه تعداد مورد نیاز اشتباهی صورت نگیرد. پر کن به صورت مربع ، مستطیل و حتی گرد برشکاری می‌شود.هدف پکینگ لانه زنبوری برج خنک کننده در کولینگ تاور افزایش سطح  تماس سیال و هوا و سرعت بخشیدن در عملیات خنک کاری است. آب وارد شده قطعا گرم بوده  و در هنگام برخورد به لایه‌های مختلف از گرمای آن کاسته می شود. نصب اصولی می‌تواند در افزایش طول عمر دستگاه و همچین تسهیل در کارایی و خنک کاری دستگاه داشته باشد.

انواع جنس پکینگ لانه زنبوری

پر کن زنبوری درانواع متفاوتی از مصالح تولید می‌شود لیکن دو دسته  این مواد در تولید جزء پر مصرف تر بوده است. پکینگ لانه زنبوری در ماده PVC  یاPP  ساخته می‌شود هر کدام از آنها دارای مزایای شاخص و بارزی می‌باشند.  بهتر است قبل از نصب واجرا سطح نصب قطعه  شسته و پاکیزه شود تا هیچ الودگی وجود نداشته باشد. محاسبات در انتخاب نوع پکینگ لانه زنبوری توسط مهندسان مکانیک انجام بگیرد تا سایز و اندازه مناسب دستگاه تولید شود.رعایت اصول در نصب و میزان و زمان پاشش آب و فاصله قرار گیری تا پروانه میتواند تاثیر مستقیمی برکارایی و راندمان محصول داشته باشد. ساخت اسن محصول به صورت توده ای مستحکم و یکپارچه بوده است.  نداشتن محسابه و انتخاب نادرست متریال می‌تواند باعث کاهش عمر و در قبال آن کاهش راندمان دستگاه ‌و نیاز به تعویض قطعه در فواصل زمانی منجرب می‌شود.

تشریح  متریال پکینگ PP.PVC

 درانتخاب  ماده پکینگ لانه زنبوری باید به نکاتی توجه کرد که شامل : میزان سختی سیال در گردش کولینگ تاور. میزان درجه گرمایی آب وارد شده به پکینگ . راندمان حرارتی. قابلیت یا عدم قابلیت شستشو با اسید مخصوص.

(PP) بسیار مقاوت بوده و دارای عمر مفید بالایی ،  به هیچ عنوان رسوب نمی‌گیرد،  تحمل دمالا حداقل (90) درجه، بسیار سبک و قابل انعطاف است. مهم ترین مزیت آن  قابلیت اسید شویی در دما بالا دارد ، دفرمه نمی‌شود و تمام جزم که در فصول زمانی در داخل قطعه بسته شده به راحتی کنده و از بین می رود.

(PVC) مقاومت خوبی دارد. عمر مفید نسبتا بالایی دارد.دچار رسوب گرفتگی می شود، تحمل دمای حداکثر(60)درجه ، وزن سبک دارد. قابلیت اسید شویی را ندارد و دفرمه می شود. در دمای بالا (مناطق جنوب)  میتوان از استفاده کرد.

انتخاب پکینگ لانه زنبوری؟

پکینگ لانه زنبوری دارای  مزایای متفاوتی می باشد که رعایت اصول می‌تواند در کارایی  تاثیرگذاشته و باعث افزایش کارایی دستگاه گردد. پکینگ فیلمی برج خنک کننده بهتر است با اصول مکانیکی تولید شود، براساس سطح مفید در واحد حجم پکینگ در دو مدل منظم و نامنظم تولید می‌شود. ایتم زیر در انتخاب این قطعه بسیار مهم و با اهمیت است که شامل 1.کیفیت آب: از نظر سختی و موارد موجود در آب باید  بررسی شود و میزان الیاژ موجود در آب شناخته شود.تحمل دمای و دفرمه نشدن: در این گزینه بهتر است از متریال قابل شستشو با اسید مخصوص در دمای بالا را دارد استفاده شود .این ایتم به آب ورودی به دستگاه بستگی دارد.

نوع صنعت : در چه بخشی از صنایع می‌خواهد مورد استفاده قرار گیرد شرکت کوچک (آپارتمان مسکونی. مجموع تجاری .اداری) یا در صنعت بزرگ   (نیروگاها . پتروشیمی. چیلر ها . کارخانجات ذوب آهن) 4.درجه مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی: این ایتم به مصالح مورد استفاده در ساخت این قطعه بر می‌گردد .

دسته بندی پکینگ لانه زنبوری از نظر گام؟

پکینگ لانه زنبوری در از نظر کارایی و مصرف به چند گام مختلف تقسیم می شوند ,ابعاد و شکل برج خنک کاری در انتخاب نوع وگام بسیار حائز اهمیت است. پکینگ مدیا می‌تواند در برج مخروطی برشکاری می‌شود وبه صورت ذوزنقه ای مورد استفاده قرار بگیرد. حجم و شدت پاشش سیال و مقاوت می‌تواند در ایتم انتخاب گام تاثیر گذار باشد. این کالا در انواع سایز از 12 تا 27 اینچ در این گروه صنعتی  با دانش روز دنیا زیر نظر مهندسان و طراحان تخصصی این گروه تولید می‌شود.لازم به ذکر است نصب اصولی  قطعه می‌تواند تاثیر مهم و مستمری در طول عمر و کاهش هزینه مازاد تعمیر و تعویض پکینگ لانه زنبوری دارد.

پکینگ فیلمی 02126145899

پلینگ فیلمی در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا ازبهترین متریال روز دنیا توسط مهندسان فنی  این مرکز تولید و روانه بازار مصرف می شود.      پکینگ فیلمی جزء پر کاربرد ترین نوع پکینگ در برج خنک کننده مخروطی و مکعبی می باشد. این نوع پکینگ به نام پکینگ آبشاری نیز در صنعت برودتی شناخته می شود. این نوع پکینک مدیا در متریال متفاوتی تولید می شود که شامل متریال pp, pvc می باشد . که به در خواست مشتری می تواند در هر دو متریال موجود تولید شود.  متریال پرکاربرد در تولید پکینگ فیلمی pvc میباشد. ابعاد استاندارد بین المللی این پکینگ 120*30*30 می باشد .رنگ تولید شده این نوع پکینگ مدیا شامل زنگ سفید . مشکی  و خاکستری می بیاشد. که در تمامی برج مورد استفاده قرار می گیرد. 

نحوه کار پکینگ فیلمی 

نحوه خنک کاری پرکن فیلمی به این صورت است که آب از نازل بروری آن پاشیده می شود و به دلیل شکل این پکینگ فیلمی آب را به صورت یک نواخت تقسیم می کند و عملیات خنک کاری به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد تا فشار معینی و کمی به دستگاه وارد شود.در هنگام برخورد آب از نازل به روی پکینگ ملکول آب شکسته به اندازه مشخصی دما کاسته می شود. 

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899





فن پلی آمید برج خنک کننده02126145899

فن پلی آمید برج خنک کننده در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا  توسط مهندسان و طراحان تخصصی این گروه فنی تهیه و تولید می شود. کلیه تولیدات این گروه فنی دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد. متریال به کار رفته در تهیه این فن پلی آمید می باشد که جزء یکی از متریال پر کاربرد در صنعت قطعات برودتی بوده است.

کار اصلی فنی  پلی آمید برج خنک کننده جابه جایی هوا در برج خنک کننده و خنک کردن سطوح  داخلی برج بوده تا به صورت کامل عملیات خنک سازی در داخل برج انجام گیرد.

نوع گردش هوا توسط فن پلی آمید برج خنک کننده

نوع گردش هوا در فن پلی آمید کولینگ تاور به صورت محوری بوده است  که به وسیله تعداد پروانه موجود در برج خنک کننده این خنک کاری بین پره تقسیم بندی       می شود. برای بهره ورری بیشتر از فن پلی آمید برج خنک کننده اندازه گیری عرض تیغه اهمیت بارزی در کارایی فن دارد و اندازه گیری درست می تواند عمر مفید و کارایی فن راچن برابر افزایش دهد. مقطع پروانه پلی آمید ایرودینامیکی بوده است که باعث بازدهی بالاتر و کاهش لرش و خرابی فن میشود. از لرزش غیر طبیعی فن جلوگیری می شودو صدای تولیدی توسط فن کاهش پیدا میکند.

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899



فن آلومینیوم برج خنک کننده02126145899

فن آلومینیوم برج خنک کننده یکی دیگر از قطعات تولیدی توسط گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا می باشد . کلیه تولیدات این مرکز توسط مهندسان فنی و تخصصی طراحی و اجرا می شود. متریال آلومینیوم دارای مزایای بالا و شاخصی است که این متریال را جزء متریال خاص در تهیه و تولید قطعات برج خنک کننده کرده است. 

جنس آلومینیوم در فن آلومینیوم کولینگ تارو دارای مزایای خاص و شاخصی که شامل استحکام بالای کاری . وزن سبک  و دوام بالای کاری می باشد. از دیگر مزایای شاخص این متریال این است که در برابر رطوبت موجود در محیط زنگ نمی زند و شکل خود را از دست نمی دهد. 

قسمت اصلی ومرکزی فن آلومینیوم برج خنک کننده از  متریال چدن می باشد و شفت مورد استفاده در این فن از متریال گالوانیزه بوه تا عمر مفید آن را چند برابر افزایش دهد. جنس پره از متریال آلومینوم می باشد. 

مزایای فن آلومینیوم برج خنک کننده

متریال آلومینیوم مورد در تولید فن  پلی آمید برج خنک کننده  دارای مزایایی  می باشد که شامل بسیار نرم و قابل انعطاف بوده است . عمر مفید متریال بسیار بالا است. فشار وارد شده به دستگاه بسیار کاهش پیدا می کند. سر و صدا تولیدی این متریال بسار پایین بوده است. راندمان بالا کاری و هوادهی بسیار خوبی را دارد. انرژی مصرفی توسط این متریال بسیار پایین بوده و برای مشتری به صرفه بوده است

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899



هدر آب پخش کن برج خنک کننده02126145899

هد آب پخش کن برج خنک کننده در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا  توسط مهندسان فنی و تخصصی این گروه طراحی و تولید می گردد. این قطعه در برج خنک کننده مخروطی مورد کاربرد قرار می گیرد . متریال موجود در تولید هد آب پخش کن برج خنک کننده شامل متریال آلومینیوم . برنجی   بوده است که متریال آلومینیوم کاربرد بالاتر و بیشتری در تولید در اسپرینکلر دارد.

 شکل هد آب پخش کن برج خنک کننده به صورت یک استوانه تولید می شود. استایل هد اسپرینکلر به صورت 3 قطعه از هم جدا بوده که به وسیله یک لوله شفت و پیج و مهره به یکدیگر متصل می شوند. قسمت اصلی و ثابت آن در زیر قطعه قرار دارد که لوله وروی آب به آن متصل می شود . قسمت متحرک آن در قسمت وسط بوده که به وسیله یک شفت مرکزی به قسمت اصلی متصل شده است. و لوله خروجی به قسمت متحرک متصل می شود.

نحوه کار کردن هدآب پخش کن برج خنک کننده

نحوه کارکردن هد آب پخش کن برج خنک کننده به این صورت که آب به وسیله لوله ورودی وارد اسپرینکلر شده و در قسمت متحرک با حرکت دورانی خود آن را خنک کرده و برروی پکینگ مدیا می باشد و عملیات خنک کاری انجام می گیرد. برای استحکام هد آب پخش کن برج خنک کننده لوله ورودی و خروجی با چشم مخصوص عایق بندی شده و پیچ و مهره می شود تا از هدر رفت آب جلوگیری شود

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا02126145899