برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899
برج خنک کننده

برج خنک کننده

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و تامین کننده انواع برج خنک کننده 02126145899

برج خنک کننده سلولی 02126145899

برج خنک کننده سلولی در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا توسط مهندسان فنی این گروه از بهترین و به روز ترین متریال تولید می شود. متریال به کار رفته در تهیه این برج فایبرگلاس بوده که جزء متریال به روز در صنعت برج خنک کننده می باشد. متریال فایبرگلاس دارای ویژگی خاصی بوده که بهترین متریال در صنعت برودتی تبدیل شده است. از مزایای شاخص و بارز آن می توان به مقاومت بالایی کارای .دوام بالا در فصول مختلف اشاره کرد. کولینگ تاور سلولی بیشتر برای صنایع که نیاز به دبی بالا و خنک کاری و تبادل دما را دارد. برج خنک کننده سلولی به دو صورت مدار باز و مدار بسته تولید می شود.این مدل برج دارای مزایای بالایی است که شامل فضا کمتری را اشغال می کند و حجم بالاتری از فضا را خنک کاری می کند. این مدل برج بشتر در صنایع بزرگ کاربد دارد و مورد استفاده قرار می گیرند.مانند نیروگاه . سوله های بزرگ مورد کاربرد قرار میگیرد تا حجم بالاتری را خنک کاری کند.

شکل این برج به صورتی است که فضا یا همان دیواره بین برج برداشته شده و برج به یک دیگر متصل شده و به صورت دوبل کار می کنند و از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که در فصول سرما میتوان یکی از موتور خاموش شده و هزینه جانبی را کاهش دهد.

قیمت گذاری برج خنک کننده سلولی

در قیمت گذاری این برج چند ایتم اهمیت بسزایی دارد. اکترو موتور مورد استفاده در این برج از برند زیمنس آلمان بوده که جزء بهترین نوع الکتروموتور میباشد. متریال مورد استفاده در این برج از متریال PP بوده و دارای طول عمر بالا و مزیت بسزایی می باشد. بسته به در خواست مشتری میتوانیم در متریال دیگر نیز این قطعات تولید شود که در قیمت گذاری برج تاثیر دارد.

کیفیت اتفاقی نیست . حاصل تجربه و دانش مهندسی است

راه ارتباطی با گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا 021.26145899



 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد